Subject: FW: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 05:38:04 +0300

Palun reg

From: Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 9:54 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Timmo Vaher <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

Tere!
Saadame Kurepõllu kohta täiendatud projekti. Lisasime uue joonise nõlva 
taastamise kohta. Ning veidi täiendus seletuskiri.
Fotode järgi on teepeenar veidi vajunud või uhtunud, seega tuleks ka seda 
kurvi raadiuses vajalikus mahus täita/taastada.
PS! vaadata joonise märkusi!

Ootame tagasisidet.

Toomas Toimetaja
OÜ TOTOM
5231792

Kuupäeval teisipäev, 04. juuni 2024 at 15:49, kirjutas Krista Einama < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tänan, siis on hästi.

Katete taastamine on laiem mõiste ja tähenda alati asfaltkatet, on ka 
murukate. 😊

Tervitades,

Krista Einama

From: Timmo Vaher <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 4, 2024 3:47 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'OÜ TOTOM'' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

Tere,

Lisame vastava sõnastuse ja piiritluse projekti ja foto juurde, et rööpad 
tasandada ja lisada kasvukiht (muld) ja muruseeme.

Ma tõesti sellest nii aru ei saanud ja arvasin siiani, et räägitakse asfaldi 
kahjustustest. No hea et nüüd selge ja teeme nii nagu vaja.

Parimate soovidega / Best regards,

Timmo Vaher |  <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

Juhatuse liige / Tegevjuht
Member of the board / CEO
Ehituskonsult OÜ
(+372) 52 75 789
[email-masked]

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Krista Einama 
<[email-masked]>
Sent: teisipäev, 4. juuni 2024 14:50
To: Timmo Vaher <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; 'OÜ TOTOM'' <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Põhimõte on see, et 
riigitee rikutud mistahes kate (ka haljastus on kate) tuleb taastada 
esialgsesse seisundisse. Palun tähistage katte taastamist vajav asukoht 
joonisel. Lisage fotod seletuskirja koos katete taastamise vajaduse 
selgitamisega. Ka haljastus on kate, kas sellele tuleb anda konstruktsioon.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Katete rikkumise ulatus 
tuleb fikseerida, mahasõidu vastuvõtmisel hindab TRAM esindaja. Kui lähtuda 
ristumiskoha ehitamiseks esitatud nõuetest (TRAM kiri 7.1-1246377-3 
23.04.2024), tuli katted taastada viivitamatult ja siis ei peaks seda 
projektis fikseerima: „Projekti mahus likvideerida päikeseelektrijaama 
rajamisest tekitatud riigitee katte kahjustused. Nõlvade kahjustused 
likvideerida viivitamatult ning taastada esialgne olukord.“

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Lugupidamisega

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Krista Einama

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Transpordiamet

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Timmo Vaher 
<[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 4, 2024 2:20 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; 'OÜ TOTOM'' <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud
Importance: High

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere Krista,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Ma ei tea, kust see 
teekahjustuse teema üldse tõusetus või miks, aga riigiteed kui sellist 
kahjustatud ei ole. Manuses on foto mis tehtud kuu aega tagasi ja teine foto 
teiselt poolt turvakaamerast täna tehtud. Seal olid jäljed teepervel, kus on 
nn. haljasala, aga need on ka vihmadega ära tasandanud. Minu arust ei ole 
seal midagi väga teha, aga oleksime valmis lisama sinna natuke kasvupinnast 
(mulda), kui see vajalik.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Parimate soovidega / Best 
regards,

Timmo Vaher |

Juhatuse liige / Tegevjuht
Member of the board / CEO
Ehituskonsult OÜ
(+372) 52 75 789
[email-masked]

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Krista Einama 
<[email-masked]>
Sent: teisipäev, 4. juuni 2024 12:15
To: Timmo Vaher <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; OÜ TOTOM' <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tänan info eest.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Riigiteel kahjustuste 
likvideerimisest -Joonis 1 märkus 9 vajab siiski täpsustamist alljärgnevalt.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Palun näidata joonisel 
(nt Maa-ameti kaardile)

1.	 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> riigiteel kahjustunud 
ala
2.	 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> anda seletuskirjas 
katete taastamise konstruktsioonid kahjustunud tee elementidele - 
teepeenrale ja haljastule (kui sõidutee katete ei ole kahjustatud).

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Palun esitada 
allkirjastatud projekt, millega saame minna lepingusse.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Palun kontaktandmed, 
kellel on õigus leping allkirjastada.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tänades koostöö eest.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tervitades

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Krista Einama

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Timmo Vaher 
<[email-masked]>
Sent: Monday, June 3, 2024 3:30 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Martti Lilleste 
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]; 'Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM' <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere Krista,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Vaatasime koos 
projekteerijaga mahasõidu asukohta ja situatsiooni arvestades (päikesepargi 
paneelid eelkõige) ei ole mõistlik mahasõidu asukohta muuta.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Lisaks palus projekteerija 
täpsustada, et Vana-Narva mnt ja Kuusalu-Valkla tee ristmikul probleemiks 
olnud teeperve kahjustuste likvideerimise osas on lisatud märkus 
projektjoonisel nr. 1 Märkus nr. 8.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Kui need selgitused on 
sobilikud, siis võiks vist projekti ära kooskõlastada ja saaksime asja 
töösse panna?

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Parimate soovidega / Best 
regards,

Timmo Vaher |

Juhatuse liige / Tegevjuht
Member of the board / CEO
Ehituskonsult OÜ
(+372) 52 75 789
[email-masked]

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Timmo Vaher 
<[email-masked]>
Sent: reede, 31. mai 2024 10:58
To: 'Krista Einama' <[email-masked]>; 'Toomas Toimetaja | 
OÜ TOTOM' <[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere Krista,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Projekteerija Toomas 
vaatab asukoha mõttes asja üle ja annab tagasisidet.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Kahjustused mis on olnud 
arutusel on seal suure ristmiku nurgas. Selles osas palusin projekteerijal 
kirjutada projekti sisse riigitee perve taastamise ja korrastamistööd. See 
on seletuskiri lk 9 „Peale tööde lõpetamist tuleb tööpiirkond puhastada 
ehitusprahist, materjalidest, väljakaevatud pinnasest jms taastades 
piirkonna endise välisilme ja kvaliteedi“. Kui seda kuidagi täpsemalt või 
konkreetsemalt sõnastada, siis saame seda teha? Võime lisada, et 
tööpiirkonnas ja Vana-Narva mnt ja Kuuusalu Valkla tee ristmiku piirkonnas. 
Näiteks?

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Parimate soovidega / Best 
regards,

Timmo Vaher |

Juhatuse liige / Tegevjuht
Member of the board / CEO
Ehituskonsult OÜ
(+372) 52 75 789
[email-masked]

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Erko Kundla 
<[email-masked]>
Sent: reede, 31. mai 2024 10:30
To: Timmo Vaher <[email-masked]>
Subject: Fwd: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Sind pole siin nimekirjas, 
saadan edasi

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> ---------- Forwarded 
message ---------
From: Krista Einama <[email-masked]>
Date: Fri, May 31, 2024 at 9:34 AM
Subject: Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu 
mahasõit ja kas vanad kahjustused on likvideeritud
To: Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM <[email-masked]>, [email-masked] 
<[email-masked]>
Cc: Martti Lilleste <[email-masked]>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Täna projekti esitamast 
kooskõlastamiseks.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Annan tagasisidet 
projektile (1) ja küsin kahjustuste likvideerimise kohta (2), mis on tehtud 
PEJ ehitamisega seoses.

1.	 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Kurepõllu kinnistule 
projekteeritud mahasõidu osas märkusi ei ole, kuid teen ettepaneku tõsta 
mahasõit lohu kohast välja, see välistaks kinnistu sees 10 protsendise 
kalde. Mõõdistus on olemas, tundub otstarbekas.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Selgituseks, et kui me 
nõudeid väljastame, siis meil on aluseks riigitee ja sellega seotud normid 
(normide kohaselt antud juhul 50m olemasolevast mahasõidust, mõõdetuna 
pöörderaadiuse lõpust), reljeefi näeme alles mõõdistusel.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

2.	 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Mahasõidu nõuetes oli 
sees riigiteele tehtud kahjustuste likvideerimine. Kas kahjustused on 
hinnatud TRAM-i poolt ja likvideeritud? Kas siia projekti töömahtudesse 
tuleks lisada katete taastamist?

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Oodates mõlemale 
küsimusele tagasisidet.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tervitades,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Krista Einama

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Transpordiamet

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Krista Einama
Sent: Tuesday, May 28, 2024 5:20 PM
To: 'Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM' <[email-masked]>
Subject: RE: (TEED-199021) Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla 
Kurepõllu kinnistu mahasõit

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Infoks, Transpordiamet on 
samuti projekti kooskõlastaja, me teiste kooskõlastusi ise materjalide 
juurde ei kogu. Kooskõlastamine on projekteerija vastutusalas, 
kooskõlastused tuleks lisada projekti koosseisu.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tervitades,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Krista Einama

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> From: Toomas Toimetaja | 
OÜ TOTOM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 1:10 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: (TEED-199021) Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla 
Kurepõllu kinnistu mahasõit

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere!
Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu mahasõit.

Elektrilevi väljastas kooskõlastuse, palume menetluse käiku see kaasata.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Toomas Toimetaja
OÜ TOTOM
5231792

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979>
---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Transpordiameti Jira <[email-masked]>
Kuupäev: esmaspäev, 27. mai 2024 at 08:57
Pealkiri: (TEED-199021) Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu 
kinnistu mahasõit
Adressaat: [email-masked]

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Tere,

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Teie taotlus "Harju 
maakond, Kuusalu vald, Allika küla Kurepõllu kinnistu mahasõit" on töösse 
võetud ja sellega tegeleb Krista Einama.

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Lisaküsimuste korral 
leiate tema kontaktid siit: https://transpordiamet.ee/kontaktid

 <https://ee.linkedin.com/in/timmo-vaher-est1979> Lugupidamisega,
Transpordiamet